1 жовтня у Нью-Йорку в рамках форуму «Ukraine Now - Challenges and Opportunities», організованого спільно Міністерством інформаційної політики України та «Українсько-Американською Діловою Радою» за підтримки Генерального консульства України в Нью-Йорку відбулась презентація національного бренду «Ukraine NOW», покликаного сприяти залученню в Україну інвестицій та покращанню туристичного потенціалу.
У заході на запрошення організаторів взяли участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, в.о. Міністра охорони здоров’я України Уляна Супрун та Держсекретар Мінінформполітики України Артем Біденко, який і презентував учасникам форуму бренд «Ukraine NOW», а також представники Міністерства торгівлі США, американських компаній, банків та інвестиційних фондів, зокрема «Greenbrier», «Bunge», «Broad Street Capital», «Brown Rudnick», «Iris International Group», «Eli Lilly», «Stern International Bank», юридичних фірм, аналітики й експерти, журналісти та активісти місцевої української громади.
На додаток до фахового й предметного обговорення аспектів інвестиційних та бізнесових можливостей в Україні, яке підтвердило дедалі зростаючий інтерес американських ділових кіл до України, команда промоутерів «Ukraine NOW» провела ввечері акцію, що розпочалася з фасаду Генконсульства України в Нью-Йорку, з відтворення на нью-йоркських будівлях, у т.ч. штаб-квартирі ООН, промо-ролику, який презентує Україну як новий сучасний бренд( https://youtu.be/0_yn2OhC6_A).