На постійний консульський облік приймаються громадяни України, які відповідно до чинного законодавства України є такими, що постійно проживають за кордоном (в паспорті громадянина України для виїзду за кордон міститься проставлена компетентними органами України відмітка «Постійне проживання»).
При прийнятті на постійний консульський облік подаються:
СТРОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВИ про прийняття на консульський облік становить не більше 10 робочих днів з дня отримання документів.
За взяття на постійний консульський облік стягується консульський збір у розмірі 20 дол. США.
У разі розгляду заяви в терміновому порядку (протягом дня) стягується консульський збір у подвійному розмірі (40 дол. США).
При прийнятті на постійний консульський облік дитини віком до 16 років заява про прийняття такої дитини на облік (заява) та облікова картка на неї заповнюються одним з батьків (законним представником).
За прийняття на постійний консульський облік дітей віком до 16 років консульський збір не стягується.
Строк перебування на постійному консульському обліку необмежений.
Особа, яка перебуває на постійному консульському обліку, зобов’язана кожні десять років звертатися до закордонної дипломатичної установи України для актуалізації даних про себе.
При зміні персональних даних громадянином України заповнюється заява встановленої форми (заява зміни), яка подається до закордонної дипломатичної установи України за кордоном особисто або надсилається поштою.
Актуалізація даних, що містяться в обліковій картці, відбувається шляхом подання заяви.
Невиконання громадянином України, який перебуває на постійному консульському обліку, обов’язку щодо актуалізації даних є підставою для зняття з консульського обліку.
Рішення про ВІДМОВУ У ВЗЯТТІ НА КОНСУЛЬСЬКИЙ ОБЛІК приймається уповноваженою посадовою особою у разі, коли:
Прийом громадян з питань узяття на консульський облік здійснюється в Генконсульстві виключно за попереднім записом кожного четверга та п'ятниці з 09:00 до 09:30.
Для запису на прийом необхідно зареєструватись он-лайн (https://go.mfa.gov.ua/) та отримати підтвердження про реєстрацію.